Форма входу

Календар

«  Грудень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Locations of visitors to this page

Друзі сайту


Украинский портАл

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Четвер, 21.09.2017, 10:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Українська політика. Думки, аналітика та обговорення
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2010 » Грудень » 19 » Боротьба за Могилянку!
23:49
Боротьба за Могилянку!
Шановні друзі! Прошу підтримати Києво-Могилянську академію! Натиск антиукраїнського міністра Табачника вже переходить усі межі! Ознайомтесь з інформацією:
Стратегія кампанії  "За автономію Могилянки":
І. Що ми маємо в цілому
НаУКМА реально загрожує втрата залишків автономії та перетворення на рядового сірого совкового "вуза".

ІІ. В чому це проявляється
1. Скасування могилянського тестування.
2. Протидія перевірці знаня англійської мови абітурієнтів при вступі на бакалаврат.
3. Протидія існуванню англійської мови як робочої мови НаУКМА.
4. Намагання підпорядкувати міністерству освіти вирішення питань про те, що, хто і як буде вивчати, навчати і досліджувати в Могилянці.
5. Небажання забезпечити державне фінансування, гідне одного з найкращих університетів України.

ІІІ. Поточна ситуація
Станом на 18.12.2010:
1. Міністерство освіти відмовляється погоджувати Могилянці (а це є обов'язковим етапом набрання чинності) правила вступу на бакалаврат через те, що ними серед трьох сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання, обов'язкових для подання абітурієнтом до приймальної комісії, для всіх спеціальностей визначено сертифікат з англійської мови.
2. Міністерство освіти вимагає перезатвердити статут НаУКМА так, щоби в ньому не йшлося про англійську мову, про наші PhD програми, вільне відвідування лекцій, право самостійно визначати штатний розпис і ін.
3. Міністерством освіти взято курс на прийняття найближчим часом закону "Про вищу освіту" в новій редакції, суть якого зводиться до: (а) максимального підпорядкування вишів міністерству в частині визначення змісту освіти та її форм; (б) максимального підпорядкування вишів міністерству в частині управління, в т. ч. й кадрового; (в) максимального підпорядкування вишів міністерству в частині фінансового забезпечення; (г) недопущення участі студентів в управлінні справами вишу на паритетних з персоналом засадах; (ґ) повного нівелювання значення для вишів англійської мови. Як підсумок - тотальне узалежнення вишів від держави та укріплення радянської моделі їх функціонування.

IV. Кінцева мета
Законодавче гарантування широкої автономії Могилянки, в т. ч. і шляхом гарантій належного матеріального забезпечення

V. Стратегія досягнення кінцевої мети
Доведення громадської думки до стану, за якого прийняття відповідного закону стане вигідним для політичних сил, які реально здатні це зробити, оскільки перетвориться на засіб дешевого й ефективного побільшення виборчих симпатій напередодні чергових парламентських виборів.

VI. Тактика досягнення кінцевої мети
Проведення студентських акцій з максимальним залученням до їх висвітлення ЗМІ із паралельним розповсюдженням інформаційних матеріалів серед населення та розробкою відповідного законопроекту. Дві основні форми акцій: (а) суто інформаційна: пікети, демонстрації, ходи і т. ін.; (б) тиск: голодування, страйк, бойкот і т. ін. Попервах переважатимуть суто інформаційні акції, тискові акції є доречними лише після розробки законопроекту та внесення його до парламенту як засіб проштовхування його етапами законодавчого процесу.

УТОЧНЕННЯ ПРО ЗАХОДИ У КОМЕНТАРЯХ ДО СТАТТІ!
Переглядів: 691 | Додав: Sakovnich | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1  
УВАГА-УВАГА!!!
23.12.2010, у четвер:
Збір о 13:00. Хода від пл. Перемоги (майдану перед Цирком) до будівлі МОНу.
Пікет біля будівлі МОНу.
Хода назад до пл. Перемоги.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Sakovnich © 2017